بيـــان 13 رجب
3 مشترك
صفحه 1 از 1
بيـــان 13 رجب
بسم الله الرحمان الرحيم
( ص وَ الْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ * بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا فِي عِزَّةٍ وَ شِقاقٍ * كَمْ أَهْلَكْنا مِنْ قَبْلِهِمْ مِنْ قَرْنٍ فَنادَوْا وَ لاتَ حِينَ مَناصٍ * وَ عَجِبُوا أَنْ جاءَهُمْ مُنْذِرٌ مِنْهُمْ وَ قالَ الْكافِرُونَ هذا ساحِرٌ كَذَّابٌ * أَ جَعَلَ الآْلِهَةَ إِلهاً واحِداً إِنَّ هذا لَشَيْءٌ عُجابٌ * وَ انْطَلَقَ الْمَلأَُ مِنْهُمْ أَنِ امْشُوا وَ اصْبِرُوا عَلى آلِهَتِكُمْ إِنَّ هذا لَشَيْءٌ يُرادُ * ما سَمِعْنا بِهذا فِي الْمِلَّةِ الآْخِرَةِ إِنْ هذا إِلاَّ اخْتِلاقٌ * أَ أُنْزِلَ عَلَيْهِ الذِّكْرُ مِنْ بَيْنِنا بَلْ هُمْ فِي شَكٍّ مِنْ ذِكْرِي بَلْ لَمَّا يَذُوقُوا عَذابِ * أَمْ عِنْدَهُمْ خَزائِنُ رَحْمَةِ رَبِّكَ الْعَزِيزِ الْوَهَّابِ * أَمْ لَهُمْ مُلْكُ السَّماواتِ وَ الأَْرْضِ وَ ما بَيْنَهُما فَلْيَرْتَقُوا فِي الأَْسْبابِ * جُنْدٌ ما هُنالِكَ مَهْزُومٌ مِنَ الأَْحْزابِ * كَذَّبَتْ قَبْلَهُمْ قَوْمُ نُوحٍ وَ عادٌ وَ فِرْعَوْنُ ذُو الأَْوْتادِ * وَ ثَمُودُ وَ قَوْمُ لُوطٍ وَ أَصْحابُ الأَْيْكَةِ أُولئِكَ الأَْحْزابُ * إِنْ كُلٌّ إِلاَّ كَذَّبَ الرُّسُلَ فَحَقَّ عِقابِ * وَ ما يَنْظُرُ هؤُلاءِ إِلاَّ صَيْحَةً واحِدَةً ما لَها مِنْ فَواقٍ * وَ قالُوا رَبَّنا عَجِّلْ لَنا قِطَّنا قَبْلَ يَوْمِ الْحِسابِ * اصْبِرْ عَلى ما يَقُولُونَ وَ اذْكُرْ عَبْدَنا داوُدَ ذَا الأَْيْدِ إِنَّهُ أَوَّابٌ * إِنَّا سَخَّرْنَا الْجِبالَ مَعَهُ يُسَبِّحْنَ بِالْعَشِيِّ وَ الإِْشْراقِ * وَ الطَّيْرَ مَحْشُورَةً كُلٌّ لَهُ أَوَّابٌ * وَ شَدَدْنا مُلْكَهُ وَ آتَيْناهُ الْحِكْمَةَ وَ فَصْلَ الْخِطابِ ) ص 1 – 20
( ص ، سوگند به قرآنى كه داراى ذكر است كه اين كتاب ، معجزه الهى است * ولى كافران گرفتار غرور اختلافند * چه بسيار اقوامى را كه پيش از آنها هلاك كرديم ؛ و به هنگام نزول عذاب فرياد مىزدند و كمك مىخواستند ولى وقت نجات گذشته بود * آنها تعجّب كردند كه پيامبر بيمدهندهاى از ميان آنان به سويشان آمده ؛ و كافران گفتند : اين ساحر بسيار دروغگويى است * آيا او بجاى اينهمه خدايان ، خداى واحدى قرار داده ؟! اين براستى چيز عجيبى است * سركردگان آنها بيرون آمدند و گفتند : ( برويد و خدايانتان را محكم بچسبيد ، اين چيزى است كه خواستهاند شما را گمراه كنند * ما هرگز چنين چيزى در آيين ديگرى نشنيدهايم ؛ اين تنها يك آئين ساختگى است * آيا از ميان همه ما ، قرآن تنها بر او [= محمّد] نازل شده؟! ) آنها در حقيقت در اصل وحى من ترديد دارند ، بلكه آنان هنوز عذاب الهى را نچشيدهاند كه اين چنين گستاخانه سخن مىگويند * مگر خزاين رحمت پروردگار توانا و بخشندهات نزد آنهاست تا به هر كس ميل دارند بدهند ؟ * يا اينكه مالكيّت و حاكميّت آسمانها و زمين و آنچه ميان اين دو است از آن آنهاست ؟ اگر چنين است با هر وسيله ممكن به آسمانها بروند و جلو نزول وحى را بر قلب پاك محمّد بگيرند * آرى اينها لشكر كوچك شكستخوردهاى از احزابند * پيش از آنان قوم نوح و عاد و فرعون صاحب قدرت پيامبران ما را تكذيب كردند * و نيز قوم ثمود و لوط و اصحاب الأيكه [= قوم شعيب] ، اينها احزابى بودند كه به تكذيب پيامبران برخاستند * هر يك از اين گروهها رسولان را تكذيب كردند ، و عذاب الهى درباره آنان تحقق يافت * اينها با اين اعمالشان جز يك صيحه آسمانى را انتظار نمىكشند كه هيچ مهلت و بازگشتى براى آن وجود ندارد و همگى را نابود مىسازد * آنها از روى خيرهسرى گفتند : پروردگارا! بهره ما را از عذاب هر چه زودتر قبل از روز حساب به ما ده * در برابر آنچه مىگويند شكيبا باش ، و به خاطر بياور بنده ما داوود صاحب قدرت را ، كه او بسيار توبه كننده بود * ما كوهها را مسخّر او ساختيم كه هر شامگاه و صبحگاه با او تسبيح مىگفتند * پرندگان را نيز دسته جمعى مسخّر او كرديم تا همراه او تسبيح خدا گويند ؛ و همه اينها بازگشت كننده به سوى او بودند * و حكومت او را استحكام بخشيديم ، هم دانش به او داديم و هم داورى عادلانه ! )
كسانى كه دو چشم دارند ، صبح شد و امر قائم آل محمّد (ص) براى كسانى كه طالب حقيقت هستند مانند خورشيد در روز آشكار گرديد ، و براى شما آمد اى علماى شيعه كه او را مانند فرزندانتان خوب مى شناسيد با روايتهاى صحيح از صادقين (ع) و امرش بر شما مخفى نيست ، پس آيا علماى يهود و مسيحى (لعنت خدا بر آنها باد) را انكار مى كنيد كه آنها محمّد (ص) را پيروى نكرده اند در حاليكه او در كتابهاى آنها با اسم و صفتش و اينكه از سرزمين فاران ظهور مى كند ذكر شده بود آنها را به اين دليل سركوب مى كنيد ؟ بنابراين به كتابهاى خود رجوع كنيد و به حسابهاى خويش رسيده گى كنيد.
ادامه دارد...
( ص وَ الْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ * بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا فِي عِزَّةٍ وَ شِقاقٍ * كَمْ أَهْلَكْنا مِنْ قَبْلِهِمْ مِنْ قَرْنٍ فَنادَوْا وَ لاتَ حِينَ مَناصٍ * وَ عَجِبُوا أَنْ جاءَهُمْ مُنْذِرٌ مِنْهُمْ وَ قالَ الْكافِرُونَ هذا ساحِرٌ كَذَّابٌ * أَ جَعَلَ الآْلِهَةَ إِلهاً واحِداً إِنَّ هذا لَشَيْءٌ عُجابٌ * وَ انْطَلَقَ الْمَلأَُ مِنْهُمْ أَنِ امْشُوا وَ اصْبِرُوا عَلى آلِهَتِكُمْ إِنَّ هذا لَشَيْءٌ يُرادُ * ما سَمِعْنا بِهذا فِي الْمِلَّةِ الآْخِرَةِ إِنْ هذا إِلاَّ اخْتِلاقٌ * أَ أُنْزِلَ عَلَيْهِ الذِّكْرُ مِنْ بَيْنِنا بَلْ هُمْ فِي شَكٍّ مِنْ ذِكْرِي بَلْ لَمَّا يَذُوقُوا عَذابِ * أَمْ عِنْدَهُمْ خَزائِنُ رَحْمَةِ رَبِّكَ الْعَزِيزِ الْوَهَّابِ * أَمْ لَهُمْ مُلْكُ السَّماواتِ وَ الأَْرْضِ وَ ما بَيْنَهُما فَلْيَرْتَقُوا فِي الأَْسْبابِ * جُنْدٌ ما هُنالِكَ مَهْزُومٌ مِنَ الأَْحْزابِ * كَذَّبَتْ قَبْلَهُمْ قَوْمُ نُوحٍ وَ عادٌ وَ فِرْعَوْنُ ذُو الأَْوْتادِ * وَ ثَمُودُ وَ قَوْمُ لُوطٍ وَ أَصْحابُ الأَْيْكَةِ أُولئِكَ الأَْحْزابُ * إِنْ كُلٌّ إِلاَّ كَذَّبَ الرُّسُلَ فَحَقَّ عِقابِ * وَ ما يَنْظُرُ هؤُلاءِ إِلاَّ صَيْحَةً واحِدَةً ما لَها مِنْ فَواقٍ * وَ قالُوا رَبَّنا عَجِّلْ لَنا قِطَّنا قَبْلَ يَوْمِ الْحِسابِ * اصْبِرْ عَلى ما يَقُولُونَ وَ اذْكُرْ عَبْدَنا داوُدَ ذَا الأَْيْدِ إِنَّهُ أَوَّابٌ * إِنَّا سَخَّرْنَا الْجِبالَ مَعَهُ يُسَبِّحْنَ بِالْعَشِيِّ وَ الإِْشْراقِ * وَ الطَّيْرَ مَحْشُورَةً كُلٌّ لَهُ أَوَّابٌ * وَ شَدَدْنا مُلْكَهُ وَ آتَيْناهُ الْحِكْمَةَ وَ فَصْلَ الْخِطابِ ) ص 1 – 20
( ص ، سوگند به قرآنى كه داراى ذكر است كه اين كتاب ، معجزه الهى است * ولى كافران گرفتار غرور اختلافند * چه بسيار اقوامى را كه پيش از آنها هلاك كرديم ؛ و به هنگام نزول عذاب فرياد مىزدند و كمك مىخواستند ولى وقت نجات گذشته بود * آنها تعجّب كردند كه پيامبر بيمدهندهاى از ميان آنان به سويشان آمده ؛ و كافران گفتند : اين ساحر بسيار دروغگويى است * آيا او بجاى اينهمه خدايان ، خداى واحدى قرار داده ؟! اين براستى چيز عجيبى است * سركردگان آنها بيرون آمدند و گفتند : ( برويد و خدايانتان را محكم بچسبيد ، اين چيزى است كه خواستهاند شما را گمراه كنند * ما هرگز چنين چيزى در آيين ديگرى نشنيدهايم ؛ اين تنها يك آئين ساختگى است * آيا از ميان همه ما ، قرآن تنها بر او [= محمّد] نازل شده؟! ) آنها در حقيقت در اصل وحى من ترديد دارند ، بلكه آنان هنوز عذاب الهى را نچشيدهاند كه اين چنين گستاخانه سخن مىگويند * مگر خزاين رحمت پروردگار توانا و بخشندهات نزد آنهاست تا به هر كس ميل دارند بدهند ؟ * يا اينكه مالكيّت و حاكميّت آسمانها و زمين و آنچه ميان اين دو است از آن آنهاست ؟ اگر چنين است با هر وسيله ممكن به آسمانها بروند و جلو نزول وحى را بر قلب پاك محمّد بگيرند * آرى اينها لشكر كوچك شكستخوردهاى از احزابند * پيش از آنان قوم نوح و عاد و فرعون صاحب قدرت پيامبران ما را تكذيب كردند * و نيز قوم ثمود و لوط و اصحاب الأيكه [= قوم شعيب] ، اينها احزابى بودند كه به تكذيب پيامبران برخاستند * هر يك از اين گروهها رسولان را تكذيب كردند ، و عذاب الهى درباره آنان تحقق يافت * اينها با اين اعمالشان جز يك صيحه آسمانى را انتظار نمىكشند كه هيچ مهلت و بازگشتى براى آن وجود ندارد و همگى را نابود مىسازد * آنها از روى خيرهسرى گفتند : پروردگارا! بهره ما را از عذاب هر چه زودتر قبل از روز حساب به ما ده * در برابر آنچه مىگويند شكيبا باش ، و به خاطر بياور بنده ما داوود صاحب قدرت را ، كه او بسيار توبه كننده بود * ما كوهها را مسخّر او ساختيم كه هر شامگاه و صبحگاه با او تسبيح مىگفتند * پرندگان را نيز دسته جمعى مسخّر او كرديم تا همراه او تسبيح خدا گويند ؛ و همه اينها بازگشت كننده به سوى او بودند * و حكومت او را استحكام بخشيديم ، هم دانش به او داديم و هم داورى عادلانه ! )
كسانى كه دو چشم دارند ، صبح شد و امر قائم آل محمّد (ص) براى كسانى كه طالب حقيقت هستند مانند خورشيد در روز آشكار گرديد ، و براى شما آمد اى علماى شيعه كه او را مانند فرزندانتان خوب مى شناسيد با روايتهاى صحيح از صادقين (ع) و امرش بر شما مخفى نيست ، پس آيا علماى يهود و مسيحى (لعنت خدا بر آنها باد) را انكار مى كنيد كه آنها محمّد (ص) را پيروى نكرده اند در حاليكه او در كتابهاى آنها با اسم و صفتش و اينكه از سرزمين فاران ظهور مى كند ذكر شده بود آنها را به اين دليل سركوب مى كنيد ؟ بنابراين به كتابهاى خود رجوع كنيد و به حسابهاى خويش رسيده گى كنيد.
ادامه دارد...
اين مطلب آخرين بار توسط فرياد زينب در الأربعاء 29 أكتوبر - 6:38 ، و در مجموع 1 بار ويرايش شده است.
فرياد زينب- تعداد پستها : 91
تاريخ التسجيل : 2008-10-11
رد: بيـــان 13 رجب
بدرستيكه جدّم رسول الله (ص) شما را به من بشارت داده بود و در وصيّت خويش مرا با نام و و صفتم ذكر فرمود ، و اين وصيّت با سند صحيح در كتابهائى كه علماى شيعه آنرا در كتابهايشان ذكر كرده اند بدست شما رسيده است . و به آن چيزى را كه در بستر مرگ وصيّت كرده آيا از همه چيز با اهميت تر نبود ؟ بدرستيكه شما را به پدرانم ائمه اثنى عشر(ع) و به من و به فرزندان اثنى عشرم (ع) وصيّت فرمود : از ابى عبدالله (ع) از پدرانش ، از اميرالمؤمنين روايت كرده ، آن حضرت فرمود كه: ( يا ابا الحسن ! صحيفه اى و دواتى حاضر كن . پس دوات و صحيفه حاضر كردم . آن حضرت وصيّت خود را فرمود تا اينكه بدين موضوع رسيد كه : يا على ! بعد از من دوازده امام مى باشند . بعد از ايشان دوازده مهدى . پس تو يا على اوّلين دوازده امامى . و حديث به درازا كشيد تا اينكه فرمود : امامت را امام حسن عسكرى (ع) به پسرش م ح م د كه مستحفظ شريعت و از جمله آل محمّد (ص) است ، تسليم مى كند ، و ايشان دوازده امامند . بعد از آن دوازده مهدى مى باشند . پس وقتى كه قائم (ع) را اجل دريافت ، آنگاه امر را به پسرش كه اوّلين مهديان است مى سپارد ، و براى او سه نام است . يك نامش مانند نام من ، و نام ديگرش نام پدر من است و آنها عبد الله و احمد اند ، و نام سوّمين مهدى است و او اوّلين مؤمنان است.) بحار الانوار ج 53 ص 145 و الغيبة الطوسى ص 150 .
و از امام صادق (ع) كه فرمودند: ( بدرستيكه از ما اهل بيت بعد از قائم دوازده مهدى از اولاد حسين مى باشند ) بحار الانوار ج 53 ص 148 ، البرهان ج 3 ص 310 ، الغيبة الطوسى ص 385 .
در البحار: ( به صادق جعفر ابن محمّد (ع) گفتم كه اى پسر رسول خدا از پدرت (ع) شنيدم كه فرمود بدرستيكه بعد از قائم دوازده امام مى باشد ، پس فرمود: بلكه فرمود دوازده مهدى مى باشد و نگفت دوازده امام ، وليكن آنها قومى از شيعه هاى ما مى باشند كه مردم را به موالات ما و شناخت حقّ ما دعوت مى كنند) بحار الانوار ج 53 ص 145 ، كمال الدين ج 2 ص 358 .
از اميرالمؤمنين در يك خبر طولانى: (.. پس فرمود (ع) بدرستيكه اوّل آنها از بصره و آخر آنها از ابدال مى باشد ..) بشارة الاسلام ص 148 .
از صادق (ع) در يك خبر طولانى كه در آن نام اصحاب قائم را ذكر كرد: ( ... و از بصره .... احمد ...) بشارة الاسلام ص 181 .
از امام باقر (ع) كه فرمود: ( قائم دو نام دارد ، نامى كه مخفى است و نامى كه آشكار مى شود پس نامى كه مخفى است احمد است و نامى كه آشكار است محمّد است) كمال الدين ج 2 ص 653 ب 57 .
و از باقر (ع): ( ابروهاى برجسته ، چشمهاى گود و فرورفته ، در چهره آن اثرى است) الزام الناصب ج 1 ص 417 .
اهل بيت (ع) به شما از اسم و مسكن و صفت من خبر دادند پس آيا از شما مخفى گرديد ؟ ليكن :
( يا قَوْمِ أَرَأَيْتُمْ إِنْ كُنْتُ عَلى بَيِّنَةٍ مِنْ رَبِّي وَ آتانِي رَحْمَةً مِنْ عِنْدِهِ فَعُمِّيَتْ عَلَيْكُمْ أَ نُلْزِمُكُمُوها وَ أَنْتُمْ لَها كارِهُونَ ) ( هود – 28 )
( اى قوم اگر من دليل روشنى از پروردگارم داشته باشم ، و از نزد خودش رحمتى به من داده باشد -و بر شما مخفى مانده - آيا باز هم رسالت مرا انكار مىكنيد؟! آيا ما مىتوانيم شما را به پذيرش اين دليل روشن مجبور سازيم ، با اينكه شما كراهت داريد ؟!)
و بدرستيكه اجداد شما پدران مرا از حقشان راندند و درباره اميرالمؤمنين على (ع) گفتند كه او بر ملك حريص است زيرا كه او حق خويش را طلب مى كرد و او را به مسخره گرفتند تا اينكه جگر او را خون كردند و به آنها فرمود: على را چه به ملكى كه باقى نمى ماند . و به شما مى گويم كه مرا چه به ملكى كه باقى نمى ماند . وليكن مأمورم و صبر مى كنم همان گونه كه ايشان (ع) صبر كردند تا زمانى كه رحمان در امرم دستور فرمايد .
پدران صالحم (ع) در خبرهاى بسيارى از پدرم امام محمد ابن حسن عسكرى (ع) و از من مبالغه كرده اند و مرا از دعاهاى خويش به فضل خداوند بر من فراموش نكردند ، امام رضا (ع) در دعاء اللهم ادفع عن وليك ... ( اللهم أعطه في نفسه و أهله و وَلَدِهِ و ذريته .... >> الهى عطا كن در خودش و اهلش و پسرش و ذريه اش .... << ) مفاتيح الجنان ص 618 .
پس اگر مرا انكار كنيد پس منم ابن الحسن سبط نبى المرتهن ، امان از كسى كه مرا انكار كند و لعنت بر آنكسى كه با من دشمنى كند ، انصار من برگزيده ترين انصار هستند كه زمين بر آنها بخاطر راه رفتن بر رويش افتخار مى ورزد و ملائكه اطراف آنها هستند و اولين گروهى هستد كه در روز قيامت وارد بهشت مى شوند و آنها بخداوند عظيم قسم مى خورم و قسم به يس و طه و محكمات و به كهيعص و حمسعق و به قسم عظيم – آلم – كه آنها گروه نجات يافته و پيروز هستند و آنها امت محمّد (ص) بطور حق و صحيح هستند ، امر كننده گان به معروف و نهى كننده گان از منكر ، زيرا فقط آنها بحاكميت خداوند در زمين اقرار مى كند ، هيچ فتنه اى آنها را دربرنمى گيرد زيرا كه آنان آزمايش شده و الك شده اند تا ناخالصيها از بين رود و خالصترين آنها باقى بماند . آنها راهبان شب و شيران روز هستند مجاهدان شجاعى كه به هيچ چيزى جز خداوند اهميت نمى دهند ، خوردن نان جو و خوابيدن در زباله ها را با سلامت بودن دين خود بسيار مى بينند و مرگ در حُب آل محمّد (ص) را شيرين تر از عسل مى بينند پس خوشا به حال آنها و بهترين بازگشت .
و حالا پس اى شيعه اميرالمؤمنين على ابن ابى طالب (ع) بنا به ادعاهائى كه مى كنيد ، حجت تامه و بالغه بر شما از سوى خداوند سبحان به من و به اينكه من صراط مستقيم به بهشت جاويدان هستم تمام شد پس هر كسى كه با من آمد نجات يافت و هر كسى از من سرپيچى كند هلاك مى گردد ، و اين آخرين هشدار به شما از طرف خداوند سبحان و امام مهدى (ع) است و بعد از آن جز نشانه هاى عذاب و خفت در زندگى دنيا چيزى نيست و در آخرت براى كسانى كه به اين دعوت نپيوستند مسيرشان جهنم و پائين ترين درجه از خفت است .
الهى خودت فرمودى :
( أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ وَ يَجْعَلُكُمْ خُلَفاءَ الأَْرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلاً ما تَذَكَّرُونَ ) ( النمل – 62 )
( يا كسى كه دعاى مضطرّ را اجابت مى كند و گرفتارى را برطرف مىسازد ، و شما را خلفاى زمين قرارمىدهد ؛ آيا معبودى با خداست ؟! كمتر متذكّر مىشويد ! )
و منم آن مضطر و ابن سبيل و يتيم و مسكين پس اجابت كن مرا بفضلت و رحمتت و عطايت در ابتداء اى اجابت كننده دعاهاى مضطرين بارالها بر دشمنانت و دشمنانم طلب يارى مى كنم پس مرا يارى كن زيرا هيچ قدرتى بالاتر از قدرت خداوند سبحان نيست .
و به اسم امام محمّد ابن الحسن مهدى (ع) اعلان مى كنم تمامى كسانى كه به اين دعوت نپيوندند و بيعت خود را با وصى امام مهدى (ع) اعلان نكند ، بعد از 13 رجب 1425 هـ ق پس وى :
1 – خارج از ولايت على ابن ابى طالب (ع) بوده و به اين به جهنم و تباهى مى رود و تمامى اعمال عباديش بطور كل باطل مى باشد پس نه حج و نه نماز و نه روزه و نه زكات بدون ولايت .
2 – بدرستيكه رسول خدا محمّد بن عبدالله (ص) از تمامى كسانى كه خويش را به او نسبت مى دهند و به اين دعوت نشتابند و بيعت خود را اعلان نكنند برىء مى باشد :
( تَبَّتْ يَدا أَبِي لَهَبٍ وَ تَبَّ * ما أَغْنى عَنْهُ مالُهُ وَ ما كَسَبَ * سَيَصْلى ناراً ذاتَ لَهَبٍ * وَ امْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ *
فِي جِيدِها حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ) ( المسد 1 – 5 )
( بريده باد هر دو دست ابولهب و مرگ بر او باد * هرگز مال و ثروتش و آنچه را به دست آورد به حالش سودى نبخشيد * و بزودى وارد آتشى شعله ور و پرلهيب مىشود * و نيز همسرش ، در حالى كه هيزم كش دوزخ است * و در گردنش طنابى است از ليف خرما )
و حمد و ستايش مخصوص خداوند است .
( وَ إِذا وَقَعَ الْقَوْلُ عَلَيْهِمْ أَخْرَجْنا لَهُمْ دَابَّةً مِنَ الأَْرْضِ تُكَلِّمُهُمْ أَنَّ النَّاسَ كانُوا بِآياتِنا لا يُوقِنُونَ ) ( النمل – 82 )
( و هنگامى كه فرمان عذاب آنها رسد و در آستانه رستاخيز قرار گيرند ، جنبندهاى را از زمين براى آنها خارج مىكنيم كه با آنان سخن مى گويد كه مردم به آيات ما ايمان نمىآوردند )
وصى و رسول امام مهدى (ع)
براى عموم مردم
احمد الحسن
13 / جمادى الثانى / 1425 هـ . ق
و از امام صادق (ع) كه فرمودند: ( بدرستيكه از ما اهل بيت بعد از قائم دوازده مهدى از اولاد حسين مى باشند ) بحار الانوار ج 53 ص 148 ، البرهان ج 3 ص 310 ، الغيبة الطوسى ص 385 .
در البحار: ( به صادق جعفر ابن محمّد (ع) گفتم كه اى پسر رسول خدا از پدرت (ع) شنيدم كه فرمود بدرستيكه بعد از قائم دوازده امام مى باشد ، پس فرمود: بلكه فرمود دوازده مهدى مى باشد و نگفت دوازده امام ، وليكن آنها قومى از شيعه هاى ما مى باشند كه مردم را به موالات ما و شناخت حقّ ما دعوت مى كنند) بحار الانوار ج 53 ص 145 ، كمال الدين ج 2 ص 358 .
از اميرالمؤمنين در يك خبر طولانى: (.. پس فرمود (ع) بدرستيكه اوّل آنها از بصره و آخر آنها از ابدال مى باشد ..) بشارة الاسلام ص 148 .
از صادق (ع) در يك خبر طولانى كه در آن نام اصحاب قائم را ذكر كرد: ( ... و از بصره .... احمد ...) بشارة الاسلام ص 181 .
از امام باقر (ع) كه فرمود: ( قائم دو نام دارد ، نامى كه مخفى است و نامى كه آشكار مى شود پس نامى كه مخفى است احمد است و نامى كه آشكار است محمّد است) كمال الدين ج 2 ص 653 ب 57 .
و از باقر (ع): ( ابروهاى برجسته ، چشمهاى گود و فرورفته ، در چهره آن اثرى است) الزام الناصب ج 1 ص 417 .
اهل بيت (ع) به شما از اسم و مسكن و صفت من خبر دادند پس آيا از شما مخفى گرديد ؟ ليكن :
( يا قَوْمِ أَرَأَيْتُمْ إِنْ كُنْتُ عَلى بَيِّنَةٍ مِنْ رَبِّي وَ آتانِي رَحْمَةً مِنْ عِنْدِهِ فَعُمِّيَتْ عَلَيْكُمْ أَ نُلْزِمُكُمُوها وَ أَنْتُمْ لَها كارِهُونَ ) ( هود – 28 )
( اى قوم اگر من دليل روشنى از پروردگارم داشته باشم ، و از نزد خودش رحمتى به من داده باشد -و بر شما مخفى مانده - آيا باز هم رسالت مرا انكار مىكنيد؟! آيا ما مىتوانيم شما را به پذيرش اين دليل روشن مجبور سازيم ، با اينكه شما كراهت داريد ؟!)
و بدرستيكه اجداد شما پدران مرا از حقشان راندند و درباره اميرالمؤمنين على (ع) گفتند كه او بر ملك حريص است زيرا كه او حق خويش را طلب مى كرد و او را به مسخره گرفتند تا اينكه جگر او را خون كردند و به آنها فرمود: على را چه به ملكى كه باقى نمى ماند . و به شما مى گويم كه مرا چه به ملكى كه باقى نمى ماند . وليكن مأمورم و صبر مى كنم همان گونه كه ايشان (ع) صبر كردند تا زمانى كه رحمان در امرم دستور فرمايد .
پدران صالحم (ع) در خبرهاى بسيارى از پدرم امام محمد ابن حسن عسكرى (ع) و از من مبالغه كرده اند و مرا از دعاهاى خويش به فضل خداوند بر من فراموش نكردند ، امام رضا (ع) در دعاء اللهم ادفع عن وليك ... ( اللهم أعطه في نفسه و أهله و وَلَدِهِ و ذريته .... >> الهى عطا كن در خودش و اهلش و پسرش و ذريه اش .... << ) مفاتيح الجنان ص 618 .
پس اگر مرا انكار كنيد پس منم ابن الحسن سبط نبى المرتهن ، امان از كسى كه مرا انكار كند و لعنت بر آنكسى كه با من دشمنى كند ، انصار من برگزيده ترين انصار هستند كه زمين بر آنها بخاطر راه رفتن بر رويش افتخار مى ورزد و ملائكه اطراف آنها هستند و اولين گروهى هستد كه در روز قيامت وارد بهشت مى شوند و آنها بخداوند عظيم قسم مى خورم و قسم به يس و طه و محكمات و به كهيعص و حمسعق و به قسم عظيم – آلم – كه آنها گروه نجات يافته و پيروز هستند و آنها امت محمّد (ص) بطور حق و صحيح هستند ، امر كننده گان به معروف و نهى كننده گان از منكر ، زيرا فقط آنها بحاكميت خداوند در زمين اقرار مى كند ، هيچ فتنه اى آنها را دربرنمى گيرد زيرا كه آنان آزمايش شده و الك شده اند تا ناخالصيها از بين رود و خالصترين آنها باقى بماند . آنها راهبان شب و شيران روز هستند مجاهدان شجاعى كه به هيچ چيزى جز خداوند اهميت نمى دهند ، خوردن نان جو و خوابيدن در زباله ها را با سلامت بودن دين خود بسيار مى بينند و مرگ در حُب آل محمّد (ص) را شيرين تر از عسل مى بينند پس خوشا به حال آنها و بهترين بازگشت .
و حالا پس اى شيعه اميرالمؤمنين على ابن ابى طالب (ع) بنا به ادعاهائى كه مى كنيد ، حجت تامه و بالغه بر شما از سوى خداوند سبحان به من و به اينكه من صراط مستقيم به بهشت جاويدان هستم تمام شد پس هر كسى كه با من آمد نجات يافت و هر كسى از من سرپيچى كند هلاك مى گردد ، و اين آخرين هشدار به شما از طرف خداوند سبحان و امام مهدى (ع) است و بعد از آن جز نشانه هاى عذاب و خفت در زندگى دنيا چيزى نيست و در آخرت براى كسانى كه به اين دعوت نپيوستند مسيرشان جهنم و پائين ترين درجه از خفت است .
الهى خودت فرمودى :
( أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ وَ يَجْعَلُكُمْ خُلَفاءَ الأَْرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلاً ما تَذَكَّرُونَ ) ( النمل – 62 )
( يا كسى كه دعاى مضطرّ را اجابت مى كند و گرفتارى را برطرف مىسازد ، و شما را خلفاى زمين قرارمىدهد ؛ آيا معبودى با خداست ؟! كمتر متذكّر مىشويد ! )
و منم آن مضطر و ابن سبيل و يتيم و مسكين پس اجابت كن مرا بفضلت و رحمتت و عطايت در ابتداء اى اجابت كننده دعاهاى مضطرين بارالها بر دشمنانت و دشمنانم طلب يارى مى كنم پس مرا يارى كن زيرا هيچ قدرتى بالاتر از قدرت خداوند سبحان نيست .
و به اسم امام محمّد ابن الحسن مهدى (ع) اعلان مى كنم تمامى كسانى كه به اين دعوت نپيوندند و بيعت خود را با وصى امام مهدى (ع) اعلان نكند ، بعد از 13 رجب 1425 هـ ق پس وى :
1 – خارج از ولايت على ابن ابى طالب (ع) بوده و به اين به جهنم و تباهى مى رود و تمامى اعمال عباديش بطور كل باطل مى باشد پس نه حج و نه نماز و نه روزه و نه زكات بدون ولايت .
2 – بدرستيكه رسول خدا محمّد بن عبدالله (ص) از تمامى كسانى كه خويش را به او نسبت مى دهند و به اين دعوت نشتابند و بيعت خود را اعلان نكنند برىء مى باشد :
( تَبَّتْ يَدا أَبِي لَهَبٍ وَ تَبَّ * ما أَغْنى عَنْهُ مالُهُ وَ ما كَسَبَ * سَيَصْلى ناراً ذاتَ لَهَبٍ * وَ امْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ *
فِي جِيدِها حَبْلٌ مِنْ مَسَدٍ ) ( المسد 1 – 5 )
( بريده باد هر دو دست ابولهب و مرگ بر او باد * هرگز مال و ثروتش و آنچه را به دست آورد به حالش سودى نبخشيد * و بزودى وارد آتشى شعله ور و پرلهيب مىشود * و نيز همسرش ، در حالى كه هيزم كش دوزخ است * و در گردنش طنابى است از ليف خرما )
و حمد و ستايش مخصوص خداوند است .
( وَ إِذا وَقَعَ الْقَوْلُ عَلَيْهِمْ أَخْرَجْنا لَهُمْ دَابَّةً مِنَ الأَْرْضِ تُكَلِّمُهُمْ أَنَّ النَّاسَ كانُوا بِآياتِنا لا يُوقِنُونَ ) ( النمل – 82 )
( و هنگامى كه فرمان عذاب آنها رسد و در آستانه رستاخيز قرار گيرند ، جنبندهاى را از زمين براى آنها خارج مىكنيم كه با آنان سخن مى گويد كه مردم به آيات ما ايمان نمىآوردند )
وصى و رسول امام مهدى (ع)
براى عموم مردم
احمد الحسن
13 / جمادى الثانى / 1425 هـ . ق
فرياد زينب- تعداد پستها : 91
تاريخ التسجيل : 2008-10-11
رد: بيـــان 13 رجب
BISMILLAHERRAHMANERRAHIM
Assaloalykum warhamatollahe wa barakatoh
ASSALM WA SALAWAT ALA IMAM AHMAD AL HASSAN (SAW)
Gha lallah t3allah : LA T3AKOL ARRIBAH
AL YAWM FI KOLLO BELAD T3AKOL ARRIBAH WA HAZA AL HARRAM ;IZA KOLLO AL ALAM MAAKHAZAH ARRIBAH WA KOLLO AL MAKANOL ATTEJARRYYAH KA MESLO BANK WA MESLOH;AL YAHOOD(LA)WA ALKOFFAR(LA) INSHAALLAH MEN MAGHLOOBIN FI KOLLO BELAD AL BELAD AL ISLAMI WA GHYROH.
TO DAY ALL THE COUNTERIES TAKE ZINS(ARRIBAH) BECOUSE OF THIS ALL OVER THER WORLD IS TRUBBLE SITUATON OF ECONOMEY AND IF ALL COUNTERIES GOING TO DOING ISLAMIC BANKING ;THE JEWISH (LA) AND ANOTHER UNBELIVER IN ISLAM TO BE LOSER IN THEIR UNRIGHT (AL HARRAM) BUSINESS AND THE ISLAM WILL BE INSHALLAH (MOSLMES) WINNER AND THEY CAN TO CONTORLE ALL PLACE IN THE WOLRD BY THE ALLAH LOWS FROM AL QURAN AL KARIM AND TO HAVE MORE INFORMATION OF AL IMAM (AHMAD AL HASSAN ) IF THE IMAM AHMAD AL HASSAN HAVE TO SAY HOW CAN TO DO THIS WE ARE READY TO LISTEN HIM AS HE IS FROM THE ALAH (THE GOD) AND WE ARE ACCEPTING ALL HE HAVE TO SAY .INSHALLAH
WASALAMOALYKOMWARAHMATOLAH WA BARAKATOH
WASALALAHO AL SAYYEDNA WA RASOLENA WA NABYYENA WA SAHEBE 3ASR WA ZZAMAN SAYYED AHMAD AL HASSAN(SAW)
Assaloalykum warhamatollahe wa barakatoh
ASSALM WA SALAWAT ALA IMAM AHMAD AL HASSAN (SAW)
Gha lallah t3allah : LA T3AKOL ARRIBAH
AL YAWM FI KOLLO BELAD T3AKOL ARRIBAH WA HAZA AL HARRAM ;IZA KOLLO AL ALAM MAAKHAZAH ARRIBAH WA KOLLO AL MAKANOL ATTEJARRYYAH KA MESLO BANK WA MESLOH;AL YAHOOD(LA)WA ALKOFFAR(LA) INSHAALLAH MEN MAGHLOOBIN FI KOLLO BELAD AL BELAD AL ISLAMI WA GHYROH.
TO DAY ALL THE COUNTERIES TAKE ZINS(ARRIBAH) BECOUSE OF THIS ALL OVER THER WORLD IS TRUBBLE SITUATON OF ECONOMEY AND IF ALL COUNTERIES GOING TO DOING ISLAMIC BANKING ;THE JEWISH (LA) AND ANOTHER UNBELIVER IN ISLAM TO BE LOSER IN THEIR UNRIGHT (AL HARRAM) BUSINESS AND THE ISLAM WILL BE INSHALLAH (MOSLMES) WINNER AND THEY CAN TO CONTORLE ALL PLACE IN THE WOLRD BY THE ALLAH LOWS FROM AL QURAN AL KARIM AND TO HAVE MORE INFORMATION OF AL IMAM (AHMAD AL HASSAN ) IF THE IMAM AHMAD AL HASSAN HAVE TO SAY HOW CAN TO DO THIS WE ARE READY TO LISTEN HIM AS HE IS FROM THE ALAH (THE GOD) AND WE ARE ACCEPTING ALL HE HAVE TO SAY .INSHALLAH
WASALAMOALYKOMWARAHMATOLAH WA BARAKATOH
WASALALAHO AL SAYYEDNA WA RASOLENA WA NABYYENA WA SAHEBE 3ASR WA ZZAMAN SAYYED AHMAD AL HASSAN(SAW)
ALLAH YAR- تعداد پستها : 12
تاريخ التسجيل : 2009-04-18
العمر : 54
رد: بيـــان 13 رجب
ALLAH YAR نوشته است:BISMILLAHERRAHMANERRAHIM
Assaloalykum warhamatollahe wa barakatoh
ASSALM WA SALAWAT ALA IMAM AHMAD AL HASSAN (SAW)
Gha lallah t3allah : LA T3AKOL ARRIBAH
AL YAWM FI KOLLO BELAD T3AKOL ARRIBAH WA HAZA AL HARRAM ;IZA KOLLO AL ALAM MAAKHAZAH ARRIBAH WA KOLLO AL MAKANOL ATTEJARRYYAH KA MESLO BANK WA MESLOH;AL YAHOOD(LA)WA ALKOFFAR(LA) INSHAALLAH MEN MAGHLOOBIN FI KOLLO BELAD AL BELAD AL ISLAMI WA GHYROH.
TO DAY ALL THE COUNTERIES TAKE ZINS(ARRIBAH) BECOUSE OF THIS ALL OVER THER WORLD IS TRUBBLE SITUATON OF ECONOMEY AND IF ALL COUNTERIES GOING TO DOING ISLAMIC BANKING ;THE JEWISH (LA) AND ANOTHER UNBELIVER IN ISLAM TO BE LOSER IN THEIR UNRIGHT (AL HARRAM) BUSINESS AND THE ISLAM WILL BE INSHALLAH (MOSLMES) WINNER AND THEY CAN TO CONTORLE ALL PLACE IN THE WOLRD BY THE ALLAH LOWS FROM AL QURAN AL KARIM AND TO HAVE MORE INFORMATION OF AL IMAM (AHMAD AL HASSAN ) IF THE IMAM AHMAD AL HASSAN HAVE TO SAY HOW CAN TO DO THIS WE ARE READY TO LISTEN HIM AS HE IS FROM THE ALAH (THE GOD) AND WE ARE ACCEPTING ALL HE HAVE TO SAY .INSHALLAH
WASALAMOALYKOMWARAHMATOLAH WA BARAKATOH
WASALALAHO AL SAYYEDNA WA RASOLENA WA NABYYENA WA SAHEBE 3ASR WA ZZAMAN SAYYED AHMAD AL HASSAN(SAW)
In The Name of Allah
allahuma saly 3ala mohamadin wa aly
mohamad ala'ama wa mahdeen wa salim tasleeman kathera
Brother Allah Yar
I have seen that u have some Question so as u know this site is for iranians i will give u our sites in Arabic soo u can send ur Question over there
and please u cant send every things every were ...
take the site's and reed it and we will be at ur servies
www.mahdyoon.org & www.almahdyoon.org & www.mhdy.net & www.nsr313.com
Ya Hagh
فدك فاطمه- تعداد پستها : 148
تاريخ التسجيل : 2008-10-09
صفحه 1 از 1
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد