نصیحتی از سید احمد الحسن وصی ورسول اامام مهدی (ع)

مشاهده موضوع قبلي مشاهده موضوع بعدي اذهب الى الأسفل

نصیحتی از سید احمد الحسن وصی ورسول اامام مهدی (ع)

پست من طرف nasr في الأربعاء 21 أبريل - 7:13

بسم الله الرحمن الرحیم


تِلْكَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِينَ لَا يُرِيدُونَ عُلُوّاً فِي الْأَرْضِ وَلَا فَسَاداً وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ [القصص : 83]
آن سراى آخرت را براى كسانى قرار مى‏دهيم كه درزمين خواستار برترى و فساد نيستند وفرجام [خوش] ازآن پرهيزگاران است
برادرانو انصار امام مهدی (ع) سلام علیکم ورحمه الله وبرکاته


امروز شما در این جایگاه کریم,،و بین دستهای خداوند متعال ایستاده اید،شما مثال امت با ایمانی هستید که محل وجایگاه نظر خداوند متعال وجایگاه نظروفخر انبیاء،ومرسلین می باشد(وَاصْبِرْ لِحُكْمِ رَبِّكَ فَإِنَّكَ بِأَعْيُنِنَا وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ حِينَ تَقُومُ )﴿48الطور
(در برابر حکم پروردگار شكيبا باش ،شمادر چشم ما هستید، و هنگامى كه بر مى‏خيزى به نيايش پروردگارت تسبيح گوى .)


امتی که با آن خداوند متعال بر ملائکه، انبیاء، وفرستادگان و اولیاءش ،وبر بهترین خلقش مباهات می کند ،امتی که تمام انبیاء(ع) ارزوی ان را می کردند، امتی که حضرت نوح از دیدن آن خوشنود می شود و به یاد ایامی می افتد که سفینه مبارکه را می ساخت و عده ای که از کنارش رد می شوند و مسخره اش می کردند، امتی که ابراهیم خلیل (ع )با دیدن ان خوشنود می شود و با ان تبر مبارک خویش را از نو می بیند، که بر سرمجسمه های گمراه تاریکی و خیانت فرود می آید، و از دیدن این دستهای پاک و مبارک که خواستارحمل تبر ابراهیم (ع) وسد معبر بر کسی شوندکه اهل دنیا بران توضع کرده باشد.امتی که با آن موسی کلیم (ع)خوشنود میشود وان یا داوری است به طور سینا و به آن کلمات مبارکی که به گوش کریم وی رسید ودر قلبش ندا می داد ،

(فَلَمَّا أَتَاهَا نُودِي مِن شَاطِئِ الْوَادِي الْأَيْمَنِ فِي الْبُقْعَةِ الْمُبَارَكَةِ مِنَ الشَّجَرَةِ أَن يَا مُوسَى إِنِّي أَنَا اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ ﴿30القصص چون از جانب راست وادى به آن [آتش] رسيد، در آن جايگاه مبارك از آن درخت ندا آمد كه اى موسى من ان پروردگار جهانيان[1] . این امت همانگونه که موسی خواست کلام خدا را بشنود، انها نیز خواستار شنیدن کلام خداوند شدند وبرای حکمت سر خم کنند : (فَلَمَّا قَضَى مُوسَى الْأَجَلَ وَسَارَ بِأَهْلِهِ آنَسَ مِن جَانِبِ الطُّورِ نَارًا قَالَ لِأَهْلِهِ امْكُثُوا إِنِّي آنَسْتُ نَارًا لَّعَلِّي آتِيكُم مِّنْهَا بِخَبَرٍ أَوْ جَذْوَةٍ مِنَ النَّارِ لَعَلَّكُمْ تَصْطَلُونَ) ﴿29القصص

چون موسى آن مدت را به پايان رسانيد و همسرش را [همراه] برد آتشى را از دور در كنار طور مشاهده كرد به خانواده خود گفت [اينجا] بمانيد كه من آتشى از دور ديدم شايد خبرى از آن يا شعله‏اى آتش برايتان بياورم باشد كه خود را گرم كنيد.

امتی که عیسی (ع) مدتهاست که در انتظار آن است ،تا به این سرزمین باز گردد و به روی رومانیان دنیا پرست ،گل و سنگ پرست فریاد کشد، وبگوید هرگز دموکراس امریکا ئیها را قبول ندارد،هرگز حکم وسلطنت برای قیصر باشد ، و تنها محراب برای انبیاء ، بلکه محراب و ملک وحاکمیت برای انبیاء و اوصیاء می باشند، فریادی بر علماء بی عمل باشد وبگوید وای به حالتان جایگاه شما دوزخ است شما مانند سنگی هستید که بر سر نهر آب قرار گرفته نه شما از آن آب می خورید ونه می گذارید آب به مزارع برسد (الویل لکم ) ویل جاهی در جهنم است ،وای بر شما ، شما جلوی درب ملکوت ایستاده اید نه شما داخل می شوید و نه می گذارید بقیه داخل شوند وای بر شما حق بیوه زنان بی بناه و بچه های یتیم را می خورید، وای بر شما بیشتر به سرووضع ظاهرتان می رسید و باطن خودتان را فراموش کرده اید، با تظاهر نماز طولانی می خوانید و عمامه هایتان را بزرگ می کنید و ریشهای بلند می گذارید و عدل ورحمت و صداقت که مهمترینها در شریعت اسلامی هستند را رها می کنید،

شما امتی هستید که بعد از امتحانات و گمراهی امت محمد (ص) ، نشائت گرفتید مانند گمراهی امت بنی اسرائیل که از ان امتی که همراه یوشع بن نون (ع ) سرزمین مقدس را فتح کردند ماندند،

امتی که هر چه در مورد انها بگویم مانند قطره ای اب در دریاری کرم و فضل و احسان انان بر سائر امتها می باشد ، از هنگام خلق ادم (ع)تا اخر ،

نمی توانید اینگونه باشید ، مانند آن امت نمی شوید تا اینکه بهترین امتی باشد که بر مردم خارج شده ،بلکه بهترین ائمه باشید که بر مردم خارج شده است، نمی توانید اینگونه باشید تا مصداق بهتر وتمام تر یا کاملترین این آیه بشوید. (ُّمحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِكَ مَثَلُهُمْ فِي التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِي الْإِنجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ يُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِيَغِيظَ بِهِمُ الْكُفَّارَ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنْهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِيمًا) ﴿29الفتح

محمد [ص] پيامبر خداست و كسانى كه با او هستند بر كافران سختگير [و] با همديگر مهربانند، آنان را در ركوع و سجود مى‏بينى فضل و خشنودى خدا را خواستارند علامت [مشخصه] آنان اثر سجود در چهره‏هايشان است اين صفت انها در تورات و مثل آن در انجيل است چون مزرعه ی است كه جوانه خود برآورد و آن را مايه دهد تا سبز شود و بر ساقه‏هاى خود بايستد و دهقانان را به شگفت آورد تا از [انبوهى] آنان [خدا] كافران را به خشم دراندازد خدا به كسانى از آنان كه ايمان آورده و كارهاى شايسته كرده‏اند آمرزش و پاداش بزرگى وعده داده‏است .

بس بزرگانتان به کوجکترها رحم کنند و کوجکترها به بزرگترها احترام بگذارند و علمای با عملتان را مقدم شمارید چون انها شما را به سوی خداوند هدایت میکنند، شیطان را دشمن خود قرار دهید همانگونه که او شما را دشمن خود قرار داده و گمراهی شما را می خواهد
(إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ) ﴿فاطر6
(در حقيقت‏شيطان دشمن شماست‏شما [نيز] او را دشمن گيريد [او] فقط دار و دسته خود را مى‏خواند تا آنها از ياران آتش باشند )
همانا فعلا شیطان زور خود را به شما می زند ومشغول شما شده و به بقیه کاری ندارد چون بقیه مردم با خروجشان از صراط و ولایت به او کمک کردند ، زشتی را با زشتی باسخ ندهید ، با زشتکاران به نیکی باسخ دهید، مگر نمی خواهید خداوند گناهانتان را با احسان جواب بدهد بس همانگونه با مردم باشید. اما بدی انصار بر شما احسانی است بر شما ، زیرا مومن گناهکار در حق شما بار سنگین گناه را از دوش شما برداشته است در صورتی که آن بار سنگین ممکن بود بشت تو را گران دارد . همان گونه که رفتار می کنید با شما رفتار خواهد شد.
(يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَلْتَنظُرْ نَفْسٌ مَّا قَدَّمَتْ لِغَدٍ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ) ﴿18الحشر
اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد از خدا پروا داريد و هر كسى بايد بنگرد كه براى فردا[ى خود] از پيش چه فرستاده است و [باز] از خدا بترسيد در حقيقت‏خدا به آنچه عمل می کنید آگاه است .
من بنده گناهکار و مقصر کم کار و خطا کار فضل خداوند و احسانش را در حق خودم می بینم، که توانائی شکر گذاری آن را ندارم، در این ایام به گونه ی باشم، همانگونه که جدم امیر المومنین علی بن ابی طالب (ع )هشتاد سال بر روی منبرها او را دشنام گفتند و هیچ چیز مرا اندوهگین نمی کند جز اینکه انها در گمراهی و تاریکی های متعدد روی یکدیگر سقوط می کنند و از نور و هدایت و صراط مستقیم خداوند متعال دور می شوند،چیزی که مرا اندوهگین می کند انها جهل و گمراهی وآتش را بر هدایت و بهشت ترجیح می دهند وخداوند متعال و ملائکه و انبیائش و رسلش شاهدند که قلبم دردناک می شود وقتی خودم را سبب سقوط آنان در دوزخ می بینم (الملتوی علی الیمانی من اهل النارهر کس از یمانی روی گرداند از اهل اتش است) . از خداوند متعال خواستار مغفرت هستم برای هر کس که حقیقت را قبول نمی کند و اورا به راه راست هدایت کند و به آنها حقم و حجتم را بفهماند.


این انتخاب من بنده مسکین نیست بلکه انتخاب خداوند متعال است که مرا عقبه ی در طریق کل مردم قرار دهد وهرگز وارد بهشت نشوند مگر با عبور از ان: (فَلَا اقْتَحَمَ الْعَقَبَةَ) (وَمَا أَدْرَاكَ مَا الْعَقَبَةُ)﴿البلد12و11
ولی نخواست ازگردنه عبور کند*و تو چه دانى كه آن گردنه [سخت] چيست
و اگر منی که نسبت به خودم ظالمم هستم دلم برای رحمت به آنان می شکند بس خداوند سبحان و متعال رحمتش نسبت به خلق چگونه خواهد بود ، او رئوف و رحیم است و از او طلب رحمت و هدایت برای اهل زمین میکنم. که به آنها صاحب حق را معرفی می کند و بر عبور از (گردنه) عقبه به آنان کمک کند ،لیکن هیهات زیرا که کلام خداوند تمام شد.(كَلِمَةٌ سَبَقَتْ مِن رَّبِّك). یونس وعده‏اى از جانب پروردگارت مقرر گشته بود واین خواسته خداوند است و هر چه خداوند بخواهد همان است


(وَإِن مَّن قَرْيَةٍ إِلاَّ نَحْنُ مُهْلِكُوهَا قَبْلَ يَوْمِ الْقِيَامَةِ أَوْ مُعَذِّبُوهَا عَذَابًا شَدِيدًا كَانَ ذَلِك فِي الْكِتَابِ مَسْطُورًا) ﴿58الاسراء(وَمَا مَنَعَنَا أَن نُّرْسِلَ بِالآيَاتِ إِلاَّ أَن كَذَّبَ بِهَا الأَوَّلُونَ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً فَظَلَمُواْ بِهَا وَمَا نُرْسِلُ بِالآيَاتِ إِلاَّ تَخْوِيفًا )﴿الاسراء59
و هيچ شهرى نيست مگر اينكه ما آن را [در صورت نافرمانى] پيش از روز رستاخيز به هلاكت مى‏رسانيم يا آن را سخت عذاب مى‏كنيم اين [عقوبت] در كتاب [الهى] به قلم رفته است و [چيزى] ما را از فرستادن معجزات باز نداشت جز اينكه پيشينيان آنها را به دروغ گرفتند و به ثمود ماده‏شتر داديم كه [پديده‏اى] روشن بود و[لى] به آن ستم كردند و ما معجزه‏ها را جز براى بيم‏دادن [مردم] نمى‏فرستيم.


(وقبل یوم القیامه) و قبل از روز قیامت همان ظهور امام مهدی (ع) و بین دستهایش رسولش می باشد و اینگونه خداوند متعال خواست که این آیه رسول امام مهدی خودش عذابی بر کافران باشد

(وماكُنَّا مُعَذِّبِينَ حَتَّى نَبْعَثَ رَسُولاً) ﴿15الاسراءما امتی را عذاب نمی دهیم مگر بعد از تکذیب رسولشان ،

(و کان ذلک فی الکتاب مسطورا) و این حکم در کتاب علم ازلی نگاشته شده است.

چون آنها فرستاده ها را تکذیب می کنند همانگونه که بیشیینیان تکذیب کردند بس هیچ آیه ای فرستاده نمی شوند الا عذاب ،لیکن نه به امرو دستورات خداوند تعقل و تفکر می کنند و نه اولیاءش را قبول می کنند .(حِكْمَةٌ بَالِغَةٌ فَمَا تُغْنِ النُّذُرُ )﴿5القمر حكمت بالغ و [حق ] ولى هشدارها سود نكرد .همانا خداوند متعال به ما خبر داد، و خبرش حق و با صداقت وعدل می باشد.

(وَإِن مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ إِلاَّ لَيُؤْمِنَنَّ بِهِ قَبْلَ مَوْتِهِ وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يَكُونُ عَلَيْهِمْ شَهِيدًا )﴿159النساءواز اهل کتاب کسی نیست مگر آنکه پیش از مرگ خود حتما به او ایمان می آورد وروز قیامت بر آنان شاهدخواهد بود،پس شاید که از اهل هر کتاب گروهی به مدعی حق جدید، همان قدیم شکنجه شده ومقتول، ایمان بیاورند،(وَمَا قَتَلُوهُ يَقِينًا) ﴿157النساءو يقينا او را نكشتند ، مقتول باقی مانده واندرز دهنده (شبیه عیسی (ع)

(مِّنَ النُّذُرِ الْأُولَى) ﴿النجم56 از اندرز دهندگان نخستين،کسی که امرش بر آنها مشتبه شد و کسی است که ( یکون علیهم شهیدا )بر آنها گواه وشاهد خواهد بود در روزی که امام مهدی (ع) قیام می کند ،


الف لام راء اين است آيات كتاب [آسمانى] و قرآن روشنگر


الَرَ تِلْكَ آيَاتُ الْكِتَابِ وَقُرْآنٍ مُّبِينٍ ﴿1الحجر

چه بسا كسانى كه كافر شدند آرزو كنند كه كاش مسلمان بودند


رُّبَمَا يَوَدُّ الَّذِينَ كَفَرُواْ لَوْ كَانُواْ مُسْلِمِينَ ﴿الحجر2

بگذار تا بخورند و برخوردار شوند و آرزو[ها] سرگرمشان كند پس به زودى خواهند دانست


ذَرْهُمْ يَأْكُلُواْ وَيَتَمَتَّعُواْ وَيُلْهِهِمُ الأَمَلُ فَسَوْفَ يَعْلَمُونَ ﴿3الحجر

و هيچ شهرى را هلاك نكرديم مگر اينكه براى آن اجلى معين بود


وَمَا أَهْلَكْنَا مِن قَرْيَةٍ إِلاَّ وَلَهَا كِتَابٌ مَّعْلُومٌ ﴿4الحجر


(کان ذلک فی الکتاب مسطورا) واین حکم در کتاب علم ازلی نگاشته شده است ،


سوگند به طور


وَالطُّورِ ﴿الطور1

که كتابى نگاشته شده می باشد


وَكِتَابٍ مَّسْطُورٍ ﴿2


إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ لَوَاقِعٌ * عذاب پروردگارت واقع‏شدنى است* مَا لَهُ مِن دَافِعٍ * آن را هيچ بازدارنده‏اى نيست (8 طور)

قران همان قران است، وکتاب همان کتاب گماشته شده معلوم همان طور است ،طوری که خداوند وعده ان را داده و فرموده:( وَوَاعَدْنَاكُمْ جَانِبَ الطُّورِ الْأَيْمَنَ)(طـه: 80) شما را از جانب راست یا یمین شما را وعده دادیم ،وان همان طوری می باشد که موسی را از ان ندا کردیم (وَنَادَيْنَاهُ مِنْ جَانِبِ الطُّورِ الْأَيْمَنِ وَقَرَّبْنَاهُ نَجِيّاً) (مريم:52) و از جانب راست (یمین ) طور او را ندا داديم و او را به خود نزديك ساختيم ، وسر فاطمه (ع )در دعای نور که امده است (بسم الله الرحمان الرحیم ..........خدا را سباس که نور را از نور خلق کرد ، ونور را بر طور نازل کرد ،در کتابی گماشته شده ........ مفاتیح جنان)و کساء یمانی (ال عباء) که ان شفای بنچ تن ال کساء می باشد و با ان حق بهلوی شکسته زهراء(ع) جبران می گردد ، و خون در حال فوران حسین (ع) ارام می گیرد ،و با بیروزی او بیروزی اهل بیت وبا حکمش حکم اهل بیت جاری می گردد، ودر بین دستان وی :(كَذَّبَتْ ثَمُودُ بِطَغْوَاهَا) ثمود با طغیان او را تکذیب کردند* که امام صادق می فرماید ثمود شیعیان ( اخر الزمان ) می باشند .وخداوند می فرماید :و اما ثموديان پس آنان را راهبرى كرديم و[لى] كوردلى را بر هدايت ترجيح دادند پس به [كيفر] آنچه مرتكب مى‏شدند صاعقه عذاب خفت‏آور آنان را فروگرفت (17فصلت) او شمشیر است اگر که قائم(ع) قیام کند .و گفته خداوند که می فرماید :رسول خدا به انها فرمود (شتر خداوند است که شما را سیراب می کند )امام صادق (ع) در تفسیر این ایه فرمود:امامشان می باشد که انها را از خداوند می فهماند ومعنی سیراب می کند انکه انها را از علم سیراب می کند .بحار الانوار ج24ص72برهان.
(وَتِلْكَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ وَمَا يَعْقِلُهَا إِلَّا الْعَالِمُونَ) (العنكبوت:43) . این مثلها را برای مردم می زنیم وکسی جز اهل علم ان را درک نمی کند.ونیز از شما برادران وخواهران انصاری خواهشی دارم که بین خویش با رحمت و رائفت صادقه که از ایمان به خداوند سبحان نشائت گرفته باشد معامله کنید ، و از ریاء و تملق و دوست داشتن ظاهروفخر فروشی ودروغ وحرص دوری کنید....از اخلاق بد دوری کنید همانگونه که از نجاسات دوری می کنید ،وبا صداقت، وفا و رحمت کرم وشجاعت وعفت خود را بیاراید ،همانگونه که خودرا با عطرو رایحه خوش معطر می سازید ، ومعامله کوچکترها وبزرگترها به گونه ی باشد که خداوند ان را فریضه فرزند بر بدر میداند عمل کنید ، ومعامله بزرگتر بر کوچکتر مانند رحمت وعطوفت بدر بر فرزند باشد، (برای ال محمد زینتی باشید نه از زشتکاران)


با رحمت حق را به مردم معرفی کنید، وبا انها همانگونه که دوست دارید با شما معامله شود معامله کنید ، شیطانی که در باطن شان است را با کلاماتی نیکو بقتل برسانید ، با نیکی و حجت کامل با انها مجادله کنید ،نه با شدت وقساوت وگرنه با ان به جهالتشان و شیطان کمک کرده اید خداوند می فرماید: (ادْعُ إِلَى سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِيلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ) (النحل125) .

با حكمت و اندرز نيكو به راه پروردگارت دعوت كن و با آنان به [شيوه‏اى] كه نيكوتر است مجادله نماى در حقيقت پروردگار تو به [حال] كسى كه از راه او منحرف شده داناتر و او به [حال] راه‏يافتگان [نيز] داناتر است .

از انها سئوال کنید چرا فقهای اخر زمان از مناظره با کتاب خدا (قران) با من اعراض می کنند، وانها خود را حامل علم ان جای داده اند در حالی که حامل ان من هستم ، مناظره صاحب اصلی ان که از ان جدا نمی شود را ثابت میکند ، لیکن هرگز همانگونه که امیر مومنان (ع) فرموده : بعد از من بر شما زمانى خواهد آمد كه در آن هيچ چيزى پنهان تر از حق وآشكارتر از باطل و بیشتر از دروغ بستن بر خدا و رسولش نخواهد بود ، و در نزد اهل آن زمان متاعی بی ارزش تر از قرآن اگر تلاوت شود آنگونه که باید تلاوت شود و پر مشتری تر از آن اگر تحریف شود نخواهی یافت و در سرزمينها چيزى نا مأنوس تر از معروف (خوبی ) و مأنوس تر از منكر (بدی) نخواهی یافت حاملان کتاب ،کتاب را پشت سر خود انداختند وحافظان کتاب آنرا فراموش کردند پس در آن زمان ، قرآن و اهلش مطرود و کنار کذاشته می شوند و دو رفیقند که در یک راه با هم مسیرند و هیچ پناهگاهی آنها را پناه نمی دهد پس در آن زمان قرآن واهلش در میان مردم هستند ولی نه در بین جمعهایشان وهمراهشان ، زيرا كه گمراهى وهدايت یکجا جمع نمی شوند ، مردم بر فرقه فرقه شدن وکنار گذاشتن جماعت با هم توافق کردند گویی كه آنها امامان كتاب ( قرآن ) هستند نه اینکه كتاب ، امامشان . پس در نزدشان باقى نخواهد ماند از آن (قرآن ) جز اسمش و نمى شناسند از آن جز خط و حرکاتش را ، و از قبل چه بلاهایی که سربنده های صالح خدا نیاوردند و راستگوئیشان را دروغ بستن بر خدا نامیدند و برای کار خیر پاداش کار شر را قرار دادند ) (نهج البلاغه ج 2 ص 41 )

سبحان الله ، انها فراری شدن از مناظره با من را فضیلت می دانند ،همانگونه که اسلافشان فراری شدن ، از شمشیر علی (ع) را فضیلت می دانستند.

من انها را مخاطب قرار می دهم همانگونه که بدرم امیر مومنان انها را مخاطب قرار می داد:(کجایند انهای که خود را راسخین در علم می دانند انهم غیر از ما، وبه دروغ و بهتان که خداوند ما را رفع گردانید وانان را جایگزین ماکرده است ، و به انها داده وما را محروم گردانده ، وانها را داخل و ما را خارج ساخته است ، با ما هدایت داده می شود و با ما کوری بینای می یابد،امامان از قریش می باشد ، وبر غیر انها جایز نمی باشد ،و ولایت بر غیر انها صلاحیتی ندارد ....عجله را در بیش گرفتند وانچه خواهد امد را رها کردند ، صافی وباکی را رها کرده واز شوری وبی مزگی سیراب شدند ،... کجایند عقلهای که با نور هدایت روشن ، و ابصاری که مناره تقواگشته اند ،کجایند قلبهای که برای خداود و برای طاعت او قرار داده شده اند، بر دنیا صف کشیده اند و بر حرام جمع شده اند ، علم بهشت وجهنم از انها برداشته شده وصورت خود را از بهشت برگرداندن ،و با عمل خود به سمت جهنم سوق داده شدند ،خداوند انها را دعوت کرد ولی از او فرار کردند ، وشیطان انها را دعوت کرد دعوتش را قبول اجابت کردند (نهج البلاغه )

هر کسی که ادعای اعلمیت می کند من او را برای مناظره علنی دعوت می کنم تا صاحب حق را بشناسند اگر که طالب ان باشند ، ونگویند ما در فقه اعلمتر هستیم نه قران زیرا که فقیه ان است که در قران اعلمتر باشد، زیرا که قران اصل فقه ومعدن ان است ، و برای اینکه حجتی برای کسی نماند من هیچ گونه شرطی نمی گذارم ، وانها هر شرطی (فقط مخالف قران ورسول (ص)وائمه(ع) نباشد )بگذارند قبول دارم،

از انها سوال کنید ایاقران هنوز جریانی مانند جریان ماه وخورشید دارد همانگونه که امامان (ع) خبر دادند یا خیر؟ اگر اینگونه است صاحب این ایه (صف6)در این زمان کیست؟

هنگامى كه عيسى پسر مريم گفت اى فرزندان اسرائيل من فرستاده خدا به سوى شما هستم تورات را كه پيش از من بوده تصديق مى‏كنم و به فرستاده‏اى كه پس از من مى‏آيد و نام او احمد است بشارتگرهستم پس وقتى براى آنان دلايل روشن آورد گفتند اين سحرى آشكار است.

این ایه بر محمد(ص) نازل شد ولی قران حی لایموت است ،احمد ی که عیسی (ع) قبل از بازگشتش برای اهل زمین در زمان ظهور امام مهدی (ع) بشارات او را داده کیست ؟ واین احمد که رسول اکرم واهل بیت (ع) ذکر کرده اند کیست ؟

از امام صادق (ع) ]از پدرانش از امير مؤمنان (ع)[ نقل شده است که فرمود: {پيامبر خدا (ص) در شبى كه وفات او بود به على (ع) فرمود كه يا ابا الحسن صحيفه و دواتى حاضر كن. و پيامبر خدا (ص) وصيتش را فرمود تا اينكه به اين جا رسيدكه فرمود : يا على پس از من دوازده امام خواهند بود و پس از آنها دوازده مهدى . و تو يا على نخستين دوازده امام مى باشى. و حديث به درازا كشيد تا اينكه فرمود: ..پس اگر وقت وفات علی النقی رسيد ولايت را به فرزندش حسن ]العسكری(ع)[ می دهد و اگر وقت وفات حسن ]العسكری(ع)[ رسيد ولايت را به فرزندش (م ح م د) ، مستحفظ از آل محمد (ص) تسليم مى كند و ايشان دوازده امام مى باشند و سپس دوازده مهدى بعد از ايشان مى باشد، پس اگر مرگ به سويش (حجة ابن الحسن) آمد ولايت را به فرزندش نخستين مهديين تسليم مى كند كه سه نام دارد، نامى مانند نام من و نام پدرم عبد الله و احمد و نام سوّم مهدى است. و او اولين ايمان آورنده(به پدرش ) است}. (بحار الانوار، ج 53، ص 147 کتاب الغيبه شيخ طوسى(فارسى) ص 300 کتاب غاية المرام، ج 2، ص 241) .

. و از امام باقر (ع) نقل است كه فرمود:قائم دو نام[2] دارد نامى مخفى و نامى آشكار، نام مخفى احمد و نام آشكار محمد. (كمال الدين، ج 2، ص 653، ب 57)

پیامبر (ص) نام ایشان را برای بیعت گرفتن از مردم یاد می کند ومی فرماید : مهدی که بین رکن ومقام با او بیعت می شود سه نام دارد : احمد ، عبد الله و مهدی )) (الغیبه طوسی)

امام باقر (ع) می فرمايد: كه براى خداى تعالى گنجى در طالقان است نه طلاست و نه نقره بلکه دوازده هزار نفر در خراسان اند که شعارشان «أحمد ..أحمد » است. ( منتخب الانوار المضيئه ، ص 343 )

امام صادق می فرماید :بعد از ان حسنی جوان خوش سیما که سمت دیلم می باشد خارج می گردد ! با صدای رسا ندا میدهد ای ال احمد (ای انصار احمد ) ان فرای و منادی دور ضریح را اجابت کنید وگنج های خداوند در طالقان اجابت میدهند و چه گنجهای از طلا ونقره نیستند بلکه مردانی با قلبهای اهینن ...) بحارالانوار ج53ص15

. و از امير مؤمنان (ع) در خبرى طولانى که در آن اصحاب قائم (ع) را ذکر می کند آمده است كه :...اولين آنها از بصره و آخرين آنها از ابدال مى باشد...( بشارة الاسلام ، ص 148 ) .

از انها سوال کنید چرا از مباهله با من اعراض دارند ؟ از انها سوال کنید هزاران روئیت صادقه را که عده ی زیادی از مومنین در شهر ها وکشورهای مختلف دیده اند چگونه تفسیر می کند ؟ در خواب صادقه رسول اکرم (ص) وامامان (ع) را دیده اند و به انها خبردادند که احمد الحسن حق و غیر او باطل است ، نقل از عبدالله بن عجلان :گفت خروج قائم (ع) را نزد ابی عبدالله(ع) یاد کردیم وبرسیدم چگونه او را بشناسیم؟فرمود (ع) هر شخص از شما بیدار می شود و در زیر سرش صحیفه یا نوشته ی میابد که روی ان نوشته شده طاعتش معروف است بشنوید واطاعت کنیدمنتخب الأنوار المضيئة – السيد بهاء الدين النجفي ص 311 / كمال الدين ص654

و این همان ندای اسمانی است که شخصی ان را در خواب صادقه قبل از بیدار شدن می بیند،از انها سوال کنید ایا حق با حاکمیت خدا در چیزی که احمد الحسن می خواهد نیست ،وان همان چیزی می باشد که خداوند در قران کریم به ان امر کرده ،یا حاکمیت در انتخاباتی است که خود بدنبال ان هستند وان بقایا و مانده غذای است از سفره (دموکراسی ) امریکا ،

حال به ایام حج وشعار انها خوب گوش فرار دهید ایا انها حاکمیت را از که می دانند و می گویند (لبيك اللهم لبيك ، لبيك لا شريك لك لبيك ، إن الحمد والنعمة لك والملك لك لا شريك لك ) انها می گویند ما سر تا با گوش امر خداوند هستیم شریکی ندارد نعمت از اوست وملک از ان خداوند است و شریکی ندارد .) سبس ایا انها از این شعار خود خجالت نمی کشند،مگر انها در انتخابات ندا نمی دهند ملک از ان ماست ، ایا انان ندا نمی دهند که ملک برای شما نیست وبرای خداوند ملکی نیست ،ویا کدام ملک را برای خدواند باقی گذاشتن تا در مراسم حج ندا دهند (ملک از ان خداست ) و ایا این همان نفاق نیست ؟زیرا عمل انها مخالف گفته ها وندای انها می باشد ، ومخالف برچمدار امام مهدی (ع) است که در ان نوشته شده (بیعت از ان خداوند است ) از انها سوال کنید ده ها دلیل برای اثبات ان را چگونه رد کرده اند وهمه ان مانند ادله انبیاء واوصیاء می باشد ؟و خداوندمی فرماید : بگو من از پيامبران نو درآمدى نبودم و نمى‏دانم با من و با شما چه معامله‏اى خواهد شد جز آنچه را كه به من وحى مى‏شود پيروى نمى‏كنم و من جز هشداردهنده‏اى آشكار [بيش] نيستم (9 احقاف)

ای برادران انصار امام مهدی (ع) خداوند مرا مکلف امری عظیم کرده که خود تحمل ان را ندارم الا خود بحول وقوتش مرا یاری دهد ، واو استقامت من وشما در این طریق می باشد . ومی فرماید : پس همان گونه كه دستور يافته‏اى ايستادگى كن و هر كه با تو توبه كرده [نيز چنين كند] و طغيان نكنيد كه او به آنچه انجام مى‏دهيد بيناست ( هود112)

بس با ورع و اجتهاد و عفت و همیاری به همدیگر واصلاح بین خویش مرا یاری کنید .

و از خداوند برای خویش وشما بر هر گناهی که انجام داده ایم طلب استغفار دارم ،خداوند را یاد کنید تا شما را یاد کند ،طلب امرزش کنید تا شما را ببخشاند ،وطلب کمک کنید تا شما را کمک کند ،و یاری جوید تا یارتان باشد ،وقران شعار وبوشش تان باشد ،ونماز ودعا شما معراجی باشد برای رسیدن به خداوند ،ومرا از دعای خویش در نیمه های شب واطراف روز محروم ننماید .
وسلام بر شما ای انصار الله انصار انبیاء ، و مرسلین ، انصار امام مهدی (ع)و رحمه خداوند و برکاتش و صلوات ملائکه برشما باد ، (امر ال محمد را احیا کنید خدا رحمت کند کسی که امر ال محمد را احیا کند )
خدایا برای دین خویش بیروز م گردان *** خدایا من شکست خورده هستم برای دین خود بیروزم گردان***
خدایا برای دین خویش بیروز م گردان



















[1]- حضرت علی (ع) در روایتی درباره مکلم موسی که علامت ظهورش را بیان کرد فرمود : منتظر ظهور مکلم موسی از درخت مقدس بر روی طور باشید و بر روی طور یعنی در نجف زیرا طبق روایات اهل بیت (ع) طور به وادی سلام منتقل شد بس او به گونه ای ظاهر و واضح ظهور می کند و او صافی معین دارد،و شخصی که در ان زمان با موسی خطاب کرد امروزشما را مورد خطاب قرار داده.

.


[2]- نام در زبان عربی کنايه از شخصيت می باشد ومعنی کلام امام (ع) اين است که قائم دو شخصيت دارد يعنی دو نفر از اهل بيت بنام قائم تاميده شده اند.

nasr

تعداد پستها : 10
تاريخ التسجيل : 2010-04-05

خواندن مشخصات فردي

بازگشت به بالاي صفحه اذهب الى الأسفل

مشاهده موضوع قبلي مشاهده موضوع بعدي بازگشت به بالاي صفحه


 
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد